

حتی اگه دستتو بالا نگرفته بود
واسه من مولا بودی!
ولی شدن ک ن
*ولی بودنت مبارک علی جان*
هر روز ولایتت روشن تر می شود
و این روشنی
بر من تاریک مبارک..
........
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: ولایت, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:44
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . .
ناگفته هایی از دل احساس، ، ، ، ،
بهار من .. پاییز،بهار من است!!شکوفه اش سبک بالیومیوه اش،پرواز است ...
|
javad |
سه شنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۶
.. ]]]]]]]]]]>]]]]]]]]>]]]]]]>]]]]>]]> .. جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: بهار, نویسنده: بازدید: 341 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:44
کمی حرف پوسیده ته قلبم مونده،دیگه گذشت اون موقع ک می گفتیم:دست ب دلم نزن رفیق،باید بگیم:پا رو دلم نذار رفیق!نمیشه دست ب دلی زد ک پر از پای آشناست!ی دل بی دست و پا دارمبا دست و پای آشنا!آخرشم باید گفتدست ب پای مردم نزن،ک دل نذاشتن ..... جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 14:44
تو را فروخته و فروخته شده را پس نگرفه ایمتورا تعویض کرده ایمبا دنیا...تورا نداریم و ب خواب رفته ایمو در این خواب،راه می رویمبازی می کنیمو..وقتی بیدار می شویم می بینیم کبازی را باخته ایم!!اگر همه تو را بفروشندب تنهایی تورا خواهم خرید*خدای من*.. جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: باخته, نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 23:21


دنیا!
گهواره ای از سنگ است
همه را در بغل گرفته و با تکان خوردنش،
عده ای را ب خواب برده است
در این گهواره ک از جنس مزار است
در خواب بزرگ می شویم و در خواب جان می دهیم
اینجا جاییه ک در خواب،
خواب می رویم
...
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....

رفتم از پیشت، باز رسیدم پیشت
ولی این بار تورو ندیدم،
می دانم ک تو اینجایی
ولی من،
جایی نیستم ک باید باشم
تو اینجایی و حواسم آنجاست
تو همه جایی و من
حواسم ب همه جا هست،
جز تو
خدای من
!!
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....

وقتی دلم پیش تو باشه
ولی خودم پیش دلم نباشم
من بی دل
و
دل بی من،
شکننده ایم
خدایا؟..
منو از دلم جدا نکن
ک دلم جز در پی تو
جایی نمی رود
...
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 23:21
"عشق" یعنی: عقلت، شبیه قلبت، کور بشه، و دوراهی های در کمین نشسته رو نبینه ... جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:37
هر دانه ای برای خوشه شدناز اوج می افتدودر خاک فرو می رود!!ولی تو مرا از خاک بیرون کشیدی،تو احساس را در من، با دست خود پاشیده ای!!من ی سرزمین قحطی زده ام،بر من ببارک من:هم خاکموهم دانه،من در خودم، ب نماز ایستاده ام!!ک من:هم مهرموهم کعبه!!تو از آسمان در من نیامده ای،من از همینجادر آسمان تو بودم،من دانه ای در خاک خودم هستم*خدای من*.... جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....

اینجا برای دوست داشتنت
ب صف ایستاده ام!
یک طرف: من بی عقل
یک طرف: من بی دل
یک طرف: من بی عقل و دل!
در گناه کردن، انگار همه ام
اما،
در ستایش تو
یک نفر هم نیستم،
ولی ...
ب جای همه دوستت دارم
خدای دوست داشتنی من
...
جمله های یک دفتر نقاشی . . . . ....ما را در سایت جمله های یک دفتر نقاشی . . . . . دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:37